Dziękujemy bardzo za zaufanie i przekazanie nam danych osobowych, których ochrona jest dla nas najwyższym priorytetem.
W związku z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), przedstawiamy informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Daimler Truck Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa.
Przygotowaliśmy szczegółowe informacje dla poszczególnych procesów, w których możemy przetwarzać dane osobowe naszych: klientów, kontrahentów oraz kandydatów do pracy.
W razie pytań dotyczących procesu przetwarzania danych osobowych przez Daimler Truck Polska Sp. z o.o. prosimy o kontakt na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Obowiązki informacyjne RODO
Zapisz się do naszej listy subsrybcyjnej
Przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacyjnym
Kto jest Administratorem Państwa danych?
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) administratorem Państwa danych osobowych jest Daimler Truck Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy pod numerem KRS 0000740228, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 331.000.000 zł, posługująca się NIP 5223131109, BDO: 000108923 („Administrator”).
Z kim mogą się Państwo skontaktować w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych?
Aby odpowiedzieć na pytania dotyczące przetwarzania danych Administrator przygotował punkt kontaktu, z którym można skontaktować wysyłając wiadomość na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych?
Dane mogą być przetwarzanie w celu uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Administratora danych, w tym oceny kwalifikacji, zdolności i umiejętności potrzebnych do:
a. pracy na stanowisku na które aplikujesz (art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 221 i następne Kodeksu pracy; art. 6 ust. 1 lit. a RODO - w przypadku podania danych niewymienionych w art. 221 i następne Kodeksu pracy) lub
b. zawarcia i wykonywania umowy cywilno-prawnej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Jaki jest zakres Państwa danych przetwarzanych przez Administratora?
Do realizacji podanych powyżej celów będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zawarte dokumentach aplikacyjnych oraz w toku rekrutacji w tym podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Jakie dane możemy zbierać ze źródeł publicznie dostępnych:
W ramach rekrutacji możemy zbierać Państwa publicznie dostępne dane z portali zawodowo-biznesowych (np. LinkedIn). Są to upublicznione przez Państwa na tych portalach informacje dotyczące m.in. doświadczenia zawodowego, zajmowanych stanowisk, wykształcenia, publikacji oraz znajomości języków obcych.
Komu przekazywane są Państwa dane?
W związku z przetwarzaniem danych w podanych celach dane osobowe mogą być przekazywane lub powierzane następującym podmiotom:
- świadczącym usługi outsourcignowe dla Administratorowa,
- świadczącym usługi szkoleniowe i doradcze dla Administratora,
- świadczącym usługi IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT Administratora,
- podmiotom powiązanych z Administratorem w kraju i za granicą,
- organom publicznym, na podstawie wymogów ustawowych.
Jak długo Państwa dane będą przechowywane?
Dane będą przechowywane maksymalnie przez okres 9 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji, a następnie usuwane.
Jakie mają Państwo prawa?
Jako Administrator Państwa danych zapewniamy:
- prawo dostępu do danych (art. 15 RODO),
- prawo żądania sprostowania danych (art. 16 RODO),
- prawo żądania usunięcia danych (art. 17 RODO),
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- prawo do przeniesienia danych (art. 20 RODO),
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (art. 7 ust. 3 RODO). Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Skorzystanie z powyższych uprawnień jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Informujemy również, iż przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy podanie danych jest Państwa obowiązkiem?
Nie, podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Nie podanie przez Państwa danych uniemożliwi udział w procesie rekrutacji.
Przetwarzanie danych osobowych w ramach prowadzanych działań marketingowych
Kto jest Administratorem Państwa danych?
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) administratorem Państwa danych osobowych jest Daimler Truck Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy pod numerem KRS 0000740228, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 331.000.000 zł, posługująca się NIP 5223131109, BDO: 000108923 („Administrator”).
Z kim mogę się skontaktować w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych?
Aby odpowiedzieć na pytania dotyczące przetwarzania danych Administrator przygotował punkt kontaktu, z którym można skontaktować wysyłając wiadomość na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Jaki jest cel przetwarzania Państwa danych?
Dane mogą być przetwarzanie w celu:
- wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) to znaczy marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług oraz
- marketingu produktów i usług oferowanych przez Daimler AG i jej podmioty stowarzyszone (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Jaki jest zakres danych przetwarzanych przez Administratora?
- do realizacji wskazanego celu będziemy przetwarzać podane przez Państwa dane osobowe jak np.: imię, nazwisko, dane adresowe, numer telefonu, adres e-mail, identyfikator komunikatorów internetowych, adresy w serwisach społecznościowych, dane dotyczących zainteresowań;
- oraz dane dotyczących Państwa pojazdu (np. konfiguracji pojazdu, przebiegu, danych z cyfrowej książki serwisowej);
- jak również informacje o zakupionych produktach i wykorzystanych usługach (np. umowach leasingowych, przechowywanych konfiguracjach pojazdów).
Komu przekazywane są dane?
W związku z przetwarzaniem danych w podanych celach dane osobowe mogą być przekazywane lub powierzane następującym podmiotom:
- świadczącym usługi outsourcignowe dla Administratora,
- dostarczającym usługi księgowe dla Administratora,
- wiadczącym usługi IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT Administratora,
- świadczącym usługi marketingowe i /lub eventowe dla Administratora,
- odmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
- sieci autoryzowanych dealerów i serwisów Mercedes-Benz na terenie Polski,
- organom publicznym, na podstawie wymogów ustawowych.
Jak długo dane będą przechowywane?
Państwa dane będą przetwarzane w celach wymienionych powyżej do chwili, gdy odwołają Państwo zgodę lub złożą sprzeciw wobec przetwarzania danych.
Państwa dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne do osiągnięcia celu opisanego powyżej i maksymalnie przez okres pięciu lat od momentu ostatniego kontaktu z Państwem.
Jakie prawa Państwu przysługują?
Jako Administrator Państwa danych zapewniamy Państwu:
- prawo dostępu do danych (art. 15 RODO),
- prawo żądania sprostowania danych (art. 16 RODO),
- prawo żądania usunięcia danych (art. 17 RODO),
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- możliwość przeniesienia danych (art. 20 RODO),
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO i art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Skorzystanie z powyższych uprawnień jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Informujemy również, iż przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy podanie moich danych jest obowiązkiem?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak bez podania przez Państwa danych osobowych nie będziemy w stanie realizować działań marketingowych.
Przetwarzanie danych osobowych w ramach procesu reklamacji
Kto jest Administratorem Państwa danych?
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) administratorem Twoich danych osobowych jest Daimler Truck Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy pod numerem KRS 0000740228, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 331.000.000 zł, posługująca się NIP 5223131109, BDO: 000108923 („Administrator”).
Z kim mogą się Państwo skontaktować w przypadku pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych?
Aby odpowiedzieć na pytania dotyczące przetwarzania danych, Administrator przygotował punkt kontaktu, z którym można skontaktować wysyłając wiadomość na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Jaki jest cel przetwarzania Państwa danych?
Dane mogą być przetwarzanie w celu:
- realizacji wymogów wynikających ze szczególnych przepisów prawa, to jest rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO, przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw szczególnych),
- wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) to znaczy:
- zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń,
- weryfikacji na listach sankcyjnych pod kątem wspierania terroryzmu lub udziału w praniu brudnych pieniędzy.
Jaki jest zakres Państwa danych przetwarzanych przez Administratora?
Do realizacji podanych powyżej celów będziemy przetwarzać dane osobowe takie jak np.: nazwa prowadzonej działalności, imię, nazwisko, dane adresowe, NIP, numer telefonu, adres e-mail; dane dotyczące pojazdu (np. konfiguracji pojazdu, przebiegu, danych z cyfrowej książki serwisowej), jak również informacje o zakupionych produktach i wykorzystanych usługach (np. umowach leasingowych, przechowywanych konfiguracjach pojazdów).
Komu przekazywane są Państwa dane?
W związku z przetwarzaniem danych w podanych celach dane osobowe mogą być przekazywane lub powierzane następującym podmiotom:
- świadczącym usługi outsourcignowe dla Administratora,
- dostarczającym usługi księgowe dla Administratora,
- dostarczającym usługi archiwizacji dla Administratora,
- działającym na zlecenie lub we współpracy z Administratorem,
- świadczącym usługi IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT Administratora,
- podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
- organom publicznym, na podstawie wymogów ustawowych.
Jak długo Państwa dane będą przechowywane?
Dane przetwarzane na potrzeby rozpatrzenia reklamacji będą przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń, tj. przez okres trzech lat liczonych od dnia wymagalności roszczenia.
Po upływie tych okresów dane będą usuwane lub zanonimizowane.
Jakie prawa Państwu przysługują?
- prawo dostępu do danych (art. 15 RODO),
- prawo żądania sprostowania danych (art. 16 RODO),
- prawo żądania usunięcia danych (art. 17 RODO),
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- możliwość przeniesienia danych (art. 20 RODO),
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO i art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Skorzystanie z powyższych uprawnień jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Informujemy również, iż przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy podanie danych jest Państwa obowiązkiem?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak bez podania danych nie będziemy mogli rozpatrzeć zgłoszenia reklamacyjnego.
Przetwarzanie danych osobowych naszych kontrahentów – osoba prawna
Kto jest Administratorem Państwa danych?
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) administratorem Twoich danych osobowych jest Daimler Truck Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy pod numerem KRS 0000740228, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 331.000.000 zł, posługująca się NIP 5223131109, BDO: 000108923 („Administrator”).
Z kim mogą się Państwo skontaktować w przypadku pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych?
Aby odpowiedzieć na pytania dotyczące przetwarzania danych, Administrator przygotował punkt kontaktu, z którym można skontaktować wysyłając wiadomość na adres e – mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Jaki jest cel przetwarzania Państwa danych?
Dane mogą być przetwarzanie w celu:
- wykonania umowy lub podjęcia działań niezbędnych do zawarcia umowy pomiędzy Administratorem a Kontrahentem („Umowa”), np. kontakt telefoniczny lub mailowy w celu przesłania oferty, ustalenia terminu odbioru pojazdu lub wykonania usługi, odwołania lub zmiany terminu wykonania usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – nie dotyczy podwykonawców Kontrahenta);
- realizacji wymogów wynikających ze szczególnych przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) to znaczy:
- wykonania umowy zawartej pomiędzy Administratorem a Kontrahentem („Umowa”), np. kontakt telefoniczny lub mailowy w celu - ustalenia terminu wykonania usługi, odwołania lub zmiany terminu wykonania usługi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – dotyczy podwykonawców Kontrahenta);
- zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń,
- weryfikacji na listach sankcyjnych pod kątem wspierania terroryzmu lub udziału w praniu brudnych pieniędzy (nie dotyczy osób kontaktowych Kontrahenta).
Jaki jest zakres Państwa danych przetwarzanych przez Administratora?
Do realizacji podanych powyżej celów będziemy przetwarzać:
- w przypadku osób kontaktowych oraz osób reprezentujących Kontrahenta:
- o dane osobowe np.: imię, nazwisko, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail) - w przypadku podwykonawców Kontrahenta
- o dane osobowe np.: imię, nazwisko, nazwa prowadzonej działalności gospodarczej, dane adresowe oraz dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail)
Komu przekazywane są Państwa dane?
W związku z przetwarzaniem danych w podanych celach dane osobowe mogą być przekazywane lub powierzane następującym podmiotom:
- świadczącym usługi outsourcignowe dla Administratora;
- dostarczającym usługi księgowe dla Administratora;
- dostarczającym usługi archiwizacji dla Administratora
- działającym na zlecenie lub we współpracy z Administratorem;
- świadczącym usługi IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT Administratora;
- świadczącym usługi marketingowe i /lub eventowe dla Administratora;
- podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą;
- spółkom z grupy kapitałowej Daimler;
- organom publicznym, na podstawie wymogów ustawowych.
Czy Państwa dane będą przekazywane poza Unię Europejską?
W związku z tym, iż korzystamy z usług outsourcingu np. w zakresie usług księgowych i płatniczych Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza Unię Europejską na Filipiny (nie dotyczy podwykonawców i osób reprezentujących Kontrahenta).
Aby chronić Państwa dane osobowe, zawarliśmy umowę z odbiorcą danych zapewniającą odpowiedni poziom ochrony danych. Mogą Państwo poprosić o informację o określonych w tej umowie zasadach dotyczących Państwa danych pod adresem: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Jak długo Państwa dane będą przechowywane?
Dane przetwarzane na potrzeby ewentualnych roszczeń wynikających z Umowy będą przechowywane do czasu przedawnienia tych roszczeń, tj. przez okres trzech lat liczonych od dnia wymagalności roszczenia.
Okres przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i będzie wynosił pięć lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
Po upływie tych okresów dane będą usuwane lub zanonimizowane.
Jakie prawa Państwu przysługują?
- prawo dostępu do danych (art. 15 RODO);
- prawo żądania sprostowania danych (art. 16 RODO)
- prawo żądania usunięcia danych (art. 17 RODO),
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO)
- możliwość przeniesienia danych (art. 20 RODO)
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO i art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Skorzystanie z powyższych uprawnień jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres e – mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Informujemy również, iż przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy podanie danych jest Państwa obowiązkiem?
Podanie danych osobowych przez Kontrahenta jest dobrowolne, jednak bez podania danych nie będziemy mogli zawrzeć lub zrealizować umowy.
Podanie przez Kontrahenta danych takich jak numer telefonu lub adres e-mail jest dobrowolne, a ich niepodanie nie będzie skutkować odmową zawarcia umowy, lecz w takim przypadku nie będziemy mogli skontaktować się z Kontrahentem tymi kanałami.
Jakie jest źródło Państwa danych osobowych?
Dane osobowe osób kontaktowych, osób reprezentujących oraz podwykonawców Kontrahenta zostały pozyskane przez Administratora od Kontrahenta.
Przetwarzanie danych osobowych naszych kontrahentów – osoba fizyczna
1. Kto jest Administratorem Państwa danych?
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) administratorem Państwa danych osobowych jest:
Daimler Truck Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy pod numerem KRS 0000740228, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 331.000.000 zł, posługująca się NIP 5223131109, BDO: 000108923 („Administrator”).
W zakresie przetwarzania danych podstawowych kontrahenta podanych w pkt 4 a. dane są współadministrowane na podstawie zawartego porozumienia pomiędzy następującymi Administratorami:
Mercedes-Benz Polska Sp. z o. o. z siedzibą w 02-460 Warszawa, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, KRS: 0000138030, NIP: 527-13-98-974, REGON: 012264103; BDO: 000021557;
Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o. z siedzibą w 02-460 Warszawa, ul. Gottlieba Daimlera 1, KRS: 0000162206, NIP: 527-24-09-651, REGON: 015467663; BDO: 000080108;
Mercedes-Benz Sosnowiec Sp. z o.o. z siedzibą w 41-209 Sosnowiec, ul. Gottlieba Daimlera 1, KRS: 0000243574, NIP: 5222790666; REGON: 140301871; BDO 000001869.
2. Z kim mogą się Państwo skontaktować w przypadku pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych?
Aby odpowiedzieć na pytania dotyczące przetwarzania danych oraz zasadniczych uzgodnień pomiędzy Administratorami można skontaktować wysyłając wiadomość na adres e – mail:
Daimler Truck Polska: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Mercedes-Benz Polska: ochrona-danych-polska@daimler.com
Mercedes-Benz Warszawa: ochronadanych-mbw@daimler.com
Mercedes-Benz Sosnowiec: info-mbs@daimler.com
3. Jaki jest cel przetwarzania Państwa danych?
Wspólne cele przetwarzania danych przez administratorów:
- wynikające z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratorów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) to znaczy:
- w celu umożliwienia efektywnego i spójnego zarządzania bazą podstawowych danych kontrahentów w tym ograniczenia ilości dokumentacji wymaganej wewnętrznymi procedurami korporacyjnymi (nie dotyczy osób kontaktowych i podwykonawców Kontrahenta).
- weryfikacji na listach sankcyjnych pod kątem wspierania terroryzmu lub udziału w praniu brudnych pieniędzy (nie dotyczy osób kontaktowych Kontrahenta).
Cele przetwarzania przez Daimler Truck Polska:
- wykonanie umowy lub podjęcia działań niezbędnych do zawarcia umowy pomiędzy Administratorem a Kontrahentem („Umowa”), np. kontakt telefoniczny lub mailowy w celu przesłania oferty, ustalenia terminu wykonania usługi, odwołania lub zmiany terminu wykonania usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO - nie dotyczy podwykonawców Kontrahenta)
- realizacja wymogów wynikających ze szczególnych przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- wynikające z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) to znaczy:
- wykonanie umowy zawartej pomiędzy Administratorem a Kontrahentem („Umowa”), np. kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia terminu wykonania usługi, odwołania lub zmiany terminu wykonania usługi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – dotyczy podwykonawców Kontrahenta);
- zabezpieczenie i dochodzenie ewentualnych roszczeń,
- weryfikacja wiarygodności kredytowej (nie dotyczy osób kontaktowych i reprezentujących Kontrahenta oraz podwykonawców Kontrahenta),
- weryfikacja na listach sankcyjnych pod kątem wspierania terroryzmu lub udziału w praniu brudnych pieniędzy (nie dotyczy osób kontaktowych Kontrahenta).
4. Jaki jest zakres Państwa danych przetwarzanych przez Administratora?
Do realizacji podanych powyżej celów będziemy przetwarzać:
a. w przypadku danych Kontrahenta:
- dane osobowe np.: imię, nazwisko, dane adresowe, nazwa prowadzonej działalności gospodarczej, NIP, dane dokumentu tożsamości, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail), numer konta bankowego;
b. w przypadku osób kontaktowych wskazanych przez Kontrahenta:
- dane osobowe np.: imię, nazwisko, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail)
c. w przypadku podwykonawców Kontrahenta
- dane osobowe np: imię, nazwisko, nazwa prowadzonej działalności gospodarczej, dane adresowe oraz dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail)
d. Komu przekazywane są Państwa dane?
W związku z przetwarzaniem danych w podanych celach dane osobowe mogą być przekazywane lub powierzane następującym podmiotom:
- świadczącym usługi outsourcignowe dla Administratora;
- dostarczającym usługi księgowe dla Administratora;
- dostarczającym usługi archiwizacji dla Administratora
- działającym na zlecenie lub we współpracy z Administratorem;
- świadczącym usługi IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT Administratora;
- świadczącym usługi marketingowe i /lub eventowe dla Administratora;
- podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą;
- spółkom z grupy kapitałowej Daimler,
- organom publicznym, na podstawie wymogów ustawowych.
e. Czy Państwa dane będą przekazywane poza Unię Europejską?
W związku z tym, iż korzystamy z usług outsourcingu np. w zakresie usług księgowych i płatniczych Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza Unię Europejską na Filipiny (nie dotyczy podwykonawców Kontrahenta).
Aby chronić Państwa dane osobowe, zawarliśmy umowę z odbiorcą danych zapewniającą odpowiedni poziom ochrony danych. Mogą Państwo poprosić o informację o określonych w tej umowie zasadach dotyczących Państwa danych pod adresem: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
f. Jak długo Państwa dane będą przechowywane?
Dane przetwarzane na potrzeby ewentualnych roszczeń wynikających z Umowy będą przechowywane do czasu przedawnienia tych roszczeń, tj. przez okres trzech lat liczonych od dnia wymagalności roszczenia.
Okres przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i będzie wynosił pięć lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
Po upływie tych okresów dane będą usuwane lub zanonimizowane.
g. Jakie prawa Państwu przysługują?
- prawo dostępu do danych (art. 15 RODO);
- prawo żądania sprostowania danych (art. 16 RODO)
- prawo żądania usunięcia danych (art. 17 RODO),
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO)
- możliwość przeniesienia danych (art. 20 RODO)
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO i art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Skorzystanie z powyższych uprawnień jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres e – mail:
Daimler Truck Polska: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Mercedes-Benz Polska: ochrona-danych-polska@daimler.com
Mercedes-Benz Warszawa: ochronadanych-mbw@daimler.com
Mercedes-Benz Sosnowiec: info-mbs@daimler.com
Informujemy również, iż przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
h. Czy podanie danych jest Państwa obowiązkiem?
Podanie danych osobowych przez Kontrahenta jest dobrowolne, jednak bez podania danych nie będziemy mogli zawrzeć lub zrealizować umowy.
Podanie przez Kontrahenta danych takich jak numer telefonu lub adres e-mail jest dobrowolne, a ich niepodanie nie będzie skutkować odmową zawarcia umowy, lecz w takim przypadku nie będziemy mogli skontaktować się z Kontrahentem tymi kanałami.
i. Jakie jest źródło Państwa danych osobowych?
Dane osobowe osób kontaktowych osób reprezentujących oraz podwykonawców Kontrahenta zostały pozyskane przez Administratora od Kontrahenta.
Przetwarzanie danych osobowych naszych klientów
Kto jest Administratorem Państwa danych?
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) administratorem Twoich danych osobowych jest Daimler Truck Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy pod numerem KRS 0000740228, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 331.000.000 zł, posługująca się NIP 5223131109, BDO: 000108923 („Administrator”).
Z kim mogą się Państwo skontaktować w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych?
Aby odpowiedzieć na pytania dotyczące przetwarzania danych Administrator przygotował punkt kontaktu, z którym można skontaktować wysyłając wiadomość na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Jaki jest cel przetwarzania moich danych?
Dane mogą być przetwarzanie w celu:
- wykonania umowy, lub podjęcia działań niezbędnych do zawarcia umowy np. kontakt telefoniczny lub mailowy w celu przesłania oferty, ustalenia terminu odbioru pojazdu lub wykonania usługi, odwołania lub zmiany terminu wykonania usługi. (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- marketingu produktów i usług oferowanych przez Daimler AG i jej podmioty stowarzyszone (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) to znaczy:
- zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń,
- weryfikacji wiarygodności kredytowej (nie dotyczy osób kontaktowych wskazanych przez Klienta),
- weryfikacji na listach sankcyjnych pod kątem wspierania terroryzmu lub udziału w praniu brudnych pieniędzy (nie dotyczy osób kontaktowych wskazanych przez Klienta),
- marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług.
Jaki jest zakres Państwa danych przetwarzanych przez Administratora?
Do realizacji podanych powyżej celów będziemy przetwarzać podane przez Państwa dane osobowe jak np.:
- w przypadku Klienta:
- imię, nazwisko, dane adresowe, PESEL, NIP, dane dokumentu tożsamości, numer telefonu, adres e-mail, numer konta bankowego, historię płatności;
- oraz dane dotyczących Państwa pojazdu (np. konfiguracji pojazdu, przebiegu, danych z cyfrowej książki serwisowej);
- jak również informacje o zakupionych produktach i wykorzystanych usługach (np. umowach leasingowych, zarezerwowanych usługach, przechowywanych konfiguracjach pojazdów). - w przypadku osób kontaktowych wskazanych przez Klienta:
- imię, nazwisko, dane kontaktowe.
Komu przekazywane są Państwa dane?
W związku z przetwarzaniem danych w podanych celach dane osobowe mogą być przekazywane lub powierzane następującym podmiotom:
- świadczącym usługi outsourcignowe dla Administratora,
- dostarczającym usługi księgowe dla Administratora,
- dostarczającym usługi archiwizacyjne Administratorowi,
- świadczącym usługi IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT Administratora,
- świadczącym usługi marketingowe i /lub eventowe dla Administratora,
- podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
- sieci autoryzowanych dealerów i serwisów Mercedes-Benz na terenie Polski,
- organom publicznym, na podstawie wymogów ustawowych.
Czy Państwa dane będą przekazywane poza Unię Europejską?
W związku z tym, iż korzystamy z usług outsourcingu np. w zakresie usług księgowych i płatniczych Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza Unię Europejską na Filipiny.
Aby chronić Państwa dane osobowe, zawarliśmy umowę z odbiorcą danych zapewniającą odpowiedni poziom ochrony danych. Mogą Państwo poprosić o informację o określonych w tej umowie zasadach dotyczących Państwa danych pod adresem: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Jak długo Państwa dane będą przechowywane?
Dane będą przechowywane przez okres niezbędny przepisami prawa i /lub wewnętrznymi procesami korporacyjnymi.
Okres przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Dla niektórych roszczeń czas może ulec wydłużeniu, jeżeli z przepisów prawa wynikać będzie dłuższy okres przedawnienia.
Po upływie tych okresów dane będą usuwane lub zanonimizowane.
Jakie mają Państwa prawa?
Jako Administrator Państwa danych zapewniamy:
- prawo dostępu do danych (art. 15 RODO),
- prawo żądania sprostowania danych (art. 16 RODO),
- prawo żądania usunięcia danych (art. 17 RODO),
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- możliwość przeniesienia danych (art. 20 RODO),
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO i art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),
- prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Skorzystanie z powyższych uprawnień jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Informujemy również, iż przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy podanie danych jest Państwa obowiązkiem?
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak bez podania przez Państwa Twoich danych nie będziemy mogli zawrzeć z Państwem umowy..
- Podanie danych takich jak np. numer telefonu lub adres e-mail jest dobrowolne, a ich niepodanie nie będzie skutkować odmową zawarcia umowy, lecz w takim przypadku nie będziemy mogli skontaktować się z Państwem tymi kanałami np. w celu ustalenia terminu odbioru pojazdu, potwierdzenia terminu usługi serwisowej itp.
Przetwarzanie danych osobowych w procesie szkoleniowym
Kto jest Administratorem Państwa danych?
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) administratorem Państwa danych osobowych jest Daimler Truck Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy pod numerem KRS 0000740228, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 331.000.000 zł, posługująca się NIP 5223131109, BDO: 000108923 („Administrator”).
Z kim mogą się Państwo skontaktować w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych?
Aby odpowiedzieć na pytania dotyczące przetwarzania danych Administrator przygotował punkt kontaktu, z którym można skontaktować wysyłając wiadomość na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Jaki jest cel przetwarzania Państwa danych?
Dane mogą być przetwarzanie w celu:
- wykonania umowy lub podjęcia działań niezbędnych do zawarcia umowy np. kontakt telefoniczny lub mailowy w celu przesłania oferty, ustalenia terminu szkolenia. (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) to znaczy:
- zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń;
- weryfikacji na listach sankcyjnych pod kątem wspierania terroryzmu lub udziału w praniu brudnych pieniędzy (nie dotyczy pracowników firm zgłaszających zapotrzebowanie na usługi szkoleniowe).
Jaki jest zakres Państwa danych przetwarzanych przez Administratora?
Do realizacji podanych powyżej celów będziemy przetwarzać podane przez Państwa dane osobowe jak np.: imię, nazwisko, dane adresowe, dane dokumentu tożsamości, numer telefonu, adres e-mail.
Komu przekazywane są Państwa dane?
W związku z przetwarzaniem danych w podanych celach dane osobowe mogą być przekazywane lub powierzane następującym podmiotom:
- świadczącym usługi outsourcignowe oraz archiwizacyjne dla Administratora,
- dostarczającym usługi księgowe dla Administratora,
- świadczącym usługi IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT Administratora,
- świadczącym usługi marketingowe i /lub eventowe dla Administratora,
- świadczącym usługi szkoleniowe i / lub badawcze dla Administratora,
- świadczącym usługi hotelarskie oraz przewozowe i lotnicze,
- świadczące usługi audytowe dla Administratora,
- podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
- spółkom z grupy Daimler,
- sieci autoryzowanych dealerów i serwisów Mercedes-Benz na terenie Polski,
- organom publicznym, na podstawie wymogów ustawowych.
Czy moje dane będą przekazywane poza Unię Europejską?
W związku z tym, iż korzystamy z usług outsourcingu np. w zakresie usług księgowych i płatniczych Twoje dane osobowe mogą być przekazywane poza Unię Europejską na Filipiny. Aby chronić Twoje dane osobowe, zawarliśmy umowę z odbiorcą danych zapewniającą odpowiedni poziom ochrony danych. Możesz poprosić o informację o określonych w tej umowie zasadach dotyczących Twoich danych pod adresem: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com (dotyczy tylko nabywcy usługi szkoleniowej).
Jak długo Państwa dane będą przechowywane?
Dane będą przechowywane przez okres niezbędny, wymagany przepisami prawa i/lub wewnętrznymi procesami korporacyjnymi.
Okres przechowywania danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i będzie wynosił pięć lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
Po upływie tych okresów dane będą usuwane lub anonimizowane.
Jakie mają Państwo prawa?
Jako Administrator Twoich danych zapewniamy Państwu:
- prawo dostępu do danych (art. 15 RODO),
- prawo żądania sprostowania danych (art. 16 RODO),
- prawo żądania usunięcia danych (art. 17 RODO),
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- możliwość przeniesienia danych (art. 20 RODO),
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO i art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Skorzystanie z powyższych uprawnień jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Informujemy również, iż przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy podanie danych jest Państwa obowiązkiem?
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak bez podania przez Państwa danych nie będziemy mogli zawrzeć z umowy.
- Podanie danych takich jak np. numer telefonu lub adres e-mail jest dobrowolne, a ich niepodanie nie będzie skutkować odmową zawarcia umowy, lecz w takim przypadku nie będziemy mogli skontaktować się z Państwem tymi kanałami np. w celu ustalenia terminu szkolenia.
Obowiązek informacyjny – Infolinia serwisu pomocy drogowej
Kto jest Administratorem Państwa danych?
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) administratorem Państwa danych osobowych jest Daimler Truck Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy pod numerem KRS 0000740228, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 331.000.000 zł, posługująca się NIP 5223131109, BDO: 000108923 („Administrator”).
Z kim mogą się Państwo skontaktować w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych?
Aby odpowiedzieć na pytania dotyczące przetwarzania danych Administrator przygotował punkt kontaktu, z którym można skontaktować wysyłając wiadomość na adres e-mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
Jaki jest cel przetwarzania Państwa danych?
Dane mogą być przetwarzanie w celu:
- wykonania usług serwisowych oraz innych usług lub podjęcia działań niezbędnych do zawarcia Umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- realizacji wymogów wynikających ze szczególnych przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) to znaczy:
- zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z Umową
- stałej poprawy jakości obsługi klienta, w tym: przetwarzanie nagrań głosowych dla wewnętrznych celów szkoleniowych oraz przeprowadzanie ankiety satysfakcji klienta
Jaki jest zakres Państwa danych przetwarzanych przez Administratora?
Do realizacji podanych powyżej celów będziemy przetwarzać podane przez Państwa dane osobowe jak np.: imię, nazwisko, dane adresowe, NIP, numer telefonu, adres e-mail, nagranie rozmowy telefonicznej oraz dane dotyczące pojazdu (np. przebieg, VIN, model);
Komu przekazywane są Państwa dane?
W związku z przetwarzaniem danych w podanych celach dane osobowe mogą być przekazywane lub powierzane następującym podmiotom:
- świadczącym usługi outsourcignowe dla Administratora,
- świadczącym usługi IT oraz utrzymujące infrastrukturę IT Administratora,
- podmiotom powiązanym z Administratorem w kraju i za granicą,
- podmiotom z grupy kapitałowej Daimler,
- sieci autoryzowanych dealerów i serwisów Mercedes-Benz na terenie Polski,
- organom publicznym, na podstawie wymogów ustawowych.
Jak długo Państwa dane będą przechowywane?
Dane przetwarzane na potrzeby ewentualnych roszczeń wynikających z Umowy będą przechowywane do czasu przedawnienia tych roszczeń, tj. przez okres sześciu lat liczonych od dnia wymagalności roszczenia. Dane z nagrań rozmów telefonicznych przechowywane są przez okres 90 dni.
Po upływie tych okresów dane będą usuwane lub anonimizowane.
Jakie mają Państwo prawa?
Jako Administrator danych zapewniamy Państwu:
- prawo dostępu do danych (art. 15 RODO);
- prawo żądania sprostowania danych (art. 16 RODO),
- prawo żądania usunięcia danych (art. 17 RODO),
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- możliwość przeniesienia danych (art. 20 RODO),
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO i art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Skorzystanie z powyższych uprawnień jest możliwe poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres e – mail: ochronadanych-dtpl@daimlertruck.com
- Informujemy również, iż przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy podanie danych jest Państwa obowiązkiem?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak bez podania przez Państwa danych nie będziemy mogli zrealizować Twojego zgłoszenia.
Tutaj znajdą Państwo więcej informacji na temat wytycznych w sprawie ochrony danych osobowych w koncernie Daimler Truck: