Charged to change construction.

Nowy eArocs 400

Charged to change construction.

Wyposażony w trwałe akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe (LFP) eArocs 400 jest gotowy do pracy w dzień i w nocy. Dzięki w pełni elektrycznemu napędowi idealnie nadaje się do cichej i lokalnie neutralnej pod względem emisji CO2 eksploatacji w miejskim transporcie budowlanym.1

Zdjęcie przedstawia dwa eArocsy 400 w dużej hali z betonową podłogą i oświetleniem na suficie. eArocs 400 po prawej stronie jest betonomieszarką samochodową, a eArocs 400 po lewej stronie jest wywrotką. W tle widać duży ekran LED z obrazem placu budowy.
Zasięg

Wystarcza na cały dzień.

Dzięki zasięgowi do 200 km2 jako betonomieszarka samochodowa i do 240 km3 jako wywrotka budowlana eArocs 400 bez problemu możesz pracować przez cały dzień – ze wszystkimi jego wyzwaniami. Niezależnie od tego, do czego używasz swojego eArocsa 400: dzięki niemu możesz pracować przez cały dzień i ładować go w nocy.

Wytrzymałość

Niezawodna moc.

Najlepsze wyposażenie do pracy w budownictwie: dzięki standardowo solidnym komponentom eArocsa 400 możesz pewnie poruszać się po nierównym terenie. Dzięki wydajnemu napędowi elektrycznemu i dużemu prześwitowi podłużnemu bez trudu sprostasz wymaganiom na swoim placu budowy.

Zdjęcie przedstawia fragment eArocsa 400 jadącego przez pagórek w terenie. Ciężarówka ma duże opony i solidne zawieszenie, co wskazuje, że została zaprojektowana do eksploatacji na placu budowy.
Zdjęcie przedstawia niebieskoszarą betonomieszarkę samochodową eArocs marki Mercedes-Benz stojącą w hali. W tle na ekranie LED widać symulowaną scenę projektu budowlanego w nocy z oświetlonymi żurawiami i budynkami w stanie surowym pod rozgwieżdżonym niebem. Przed ciężarówką znajdują się dwie czerwono-białe znaki ostrzegawcze z żółtymi migającymi światłami.
Gotowość do pracy

Ready to go. Przez całą dobę.

Akumulatorowy napęd elektryczny eArocsa 400 jest znacznie cichszy niż tradycyjne silniki wysokoprężne. Dzięki temu idealnie nadaje się do środowisk wrażliwych na hałas i stref zerowej emisji. Dzięki zużyciu energii mniejszemu o co najmniej 50% w porównaniu z porównywalnymi pojazdami z silnikiem wysokoprężnym i krótkiemu czasowi ładowania4 eArocs 400 jest niezwykle wydajny i elastyczny.

Multimedia Cockpit Interactive 2

Przemyślany pod kątem rozwiązań cyfrowych.

Ekran dotykowy Multimedia Cockpit Interactive 2 i ergonomiczna listwa przełączników zapewniają doskonałą obsługę nawet w nierównym terenie. Za pomocą obsługi głosowej możesz aktywować liczne funkcje – bez zdejmowania rąk z kierownicy. Dostęp do istotnych dla Ciebie aplikacji możesz uzyskać poprzez menu Ulubione. A dzięki zintegrowanej nawigacji dla ciężarówek elektrycznych znajdziesz nie tylko odpowiednią dla siebie trasę, ale także możliwości ładowania wzdłuż trasy.

Zdjęcie przedstawia wnętrze nowoczesnej kabiny kierowcy samochodu ciężarowego. Uwaga skupiona jest na cyfrowej desce rozdzielczej z dwoma ekranami, kierownicy i elementach obsługi funkcji, takich jak nawigacja, rozrywka i systemy pojazdu.
Doradztwo i usługi
Doradztwo i usługi

Serwis w pakiecie.

Dzięki temu Twoja ciężarówka pozostanie dłużej tam, gdzie zarabia pieniądze: na drodze. Gęsta sieć warsztatów i dostępny przez całą dobę serwis Mercedes‑Benz Service24h pozwalają maksymalnie skrócić czasy przestojów. Podczas serwisowania – a nawet w rzadkich przypadkach awarii.

TruckCharge
TruckCharge

Rozwiązania w zakresie ładowania dla Twojej firmy.

Odkryj dzięki TruckCharge kompleksowe połączenie doradztwa, urządzeń zasilania energią i eksploatacji eTrucków. Od analizy warunków eksploatacji po udostępnianie i obsługę najnowocześniejszych stacji ładowania – TruckCharge zapewnia bezproblemową integrację i niezawodną eksploatację.

Dane techniczne

eArocs 400 w szczegółach.

Odpowiednia ciężarówka do Twoich zadań. Dowiedz się więcej o szczegółach technicznych eArocsa 400.

Zdjęcie przedstawia niebieskoszarą wywrotkę eArocs 400 stojącą na niewielkim kopcu piasku w dużej hali. Po lewej i prawej stronie ciężarówki znajdują się duże stosy tłucznia. W tle widać ekran LED z obrazem placu budowy.
Dane techniczne

eArocs 400 w szczegółach.

Typoszereg
eArocs
Typ
eArocs 400
Wzór konstrukcyjny
964.930
Konfiguracja osi
8×4/4
Rozstaw osi
4550 / 4850 / 5150 / 5450 mm
Dopuszczalna technicznie masa całkowita zestawu drogowego 
44 t, z przyczepą
Techniczna masa całkowita pojazdu
34 t (9 / 9 / 10 / 10 t)
44 t (9 / 9 / 13 / 13 t)
Masa własna
Ca. 13,2 / 13,9 t1 (wariant 32 / 41 t)
Kabina kierowcy
Kabina kierowcy typu M ClassicSpace, szerokość 2,3 m
Moc silnika (ciągła/maks.)
380 / 450 kW
Moc ePTO/mPTO
ePTO DC do 90 kW ciągł.; mPTO do 70 kW ciągł.
Układ przenoszenia napędu
Koncepcja silnika centralnego z 3‑biegową skrzynią biegów
Osie
Osie hipoidalne lub osie na zwolnicach planetarnych
Akumulatory
Litowo-żelazowo-fosforanowe
Liczba pakietów akumulatorów
2
Zainstalowana pojemność akumulatora2
414 kWh łącznie, 207 kWh na pakiet
Zasięg
Do 200 km3 / do 240 km4
Moc ładowania (CCS) 
400 kW
Czas ładowania 20–80% (CCS)
ok. 45 min5
Bezpieczeństwo
Active Sideguard Assist 26,7, Active Brake Assist 66,7,8, Front Guard Assist6

1 W zależności od wyposażenia.

2 Pojemność znamionowa nowego akumulatora w oparciu o zdefiniowane wewnętrznie warunki ramowe. Może się ona różnić w zależności od zastosowania i warunków otoczenia.

3 Zasięg został określony w specyficznych warunkach ramowych na podstawie wewnętrznych symulacji z betonomieszarką samochodową 8×4 o dopuszczalnej masie całkowitej 32 t podczas 8‑godzinnej pracy bębna betonomieszarki w temperaturze zewnętrznej 20°C i może odbiegać od wartości określonych zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2017/2400 ze względu na liczne czynniki, takie jak topografia, warunki pogodowe, prędkość, przygotowanie wstępne, odbiorniki dodatkowe, indywidualna konfiguracja pojazdu i styl jazdy.

4 Zasięg został określony w specyficznych warunkach ramowych na podstawie wewnętrznych symulacji z wywrotką budowlaną 8×4 o dopuszczalnej masie całkowitej 32 t podczas 8‑godzinnej pracy wywrotki w temperaturze zewnętrznej 20°C i może odbiegać od wartości określonych zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2017/2400 ze względu na liczne czynniki, takie jak topografia, warunki pogodowe, prędkość, przygotowanie wstępne, odbiorniki dodatkowe, indywidualna konfiguracja pojazdu i styl jazdy.

5 eArocsa 400 można ładować poprzez standardowe gniazdo ładowania CCS2 o mocy do 400 kW: Na podstawie obliczonych wewnętrznie wartości doświadczalnych stwierdzono, że dwa pakiety akumulatorów pracujące w warunkach optymalnych, m.in. w temperaturze otoczenia wynoszącej 20°C, ładowane na typowym terminalu szybkiego ładowania DC prądem ładowania o natężeniu 500 A, potrzebują około 45 minut, aby ich poziom naładowania wzrósł z 20% do 80%.

6 Systemy wspomagające kierowcę mogą jedynie wspomagać kierowcę. Odpowiedzialność za bezpieczne prowadzenie pojazdu zawsze w pełnym zakresie spoczywa na kierowcy.

7 Wyposażenie seryjne w UE.

8 Wyposażenie dodatkowe S2J umożliwia systemowe wyłączenie opcji dezaktywacji systemów hamowania awaryjnego Active Brake Assist 6.

To również może Cię zainteresować:

Profesjonalne doradztwo w zakresie eMobility.

Rozwiązania w zakresie ładowania dla Twojej firmy

Gotowy na jutro już dziś.

Gotowy na jutro już dziś

Ilustracje i teksty mogą zawierać wyposażenie dodatkowe oraz akcesoria nienależące do standardowego zakresu dostawy. Prezentowane ilustracje są jedynie przykładowe i nie muszą odzwierciedlać rzeczywistego stanu oryginalnych pojazdów. Wygląd oryginalnych pojazdów może różnić się od przedstawionego na tych ilustracjach. Prawo do zmian zastrzeżone. Ilustracje i teksty mogą również zawierać typy, usługi wsparcia, usługi i produkty niedostępne w ofercie w niektórych krajach.

1 Rozpoczęcie sprzedaży od 1. kwartału 2026 r.

2 Zasięg został określony w specyficznych warunkach ramowych na podstawie wewnętrznych symulacji z betonomieszarką samochodową 8x4 o dopuszczalnej masie całkowitej 32 t podczas 8‑godzinnej pracy bębna betonomieszarki w temperaturze zewnętrznej 20°C i może odbiegać od wartości określonych zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2017/2400 ze względu na liczne czynniki, takie jak topografia, warunki pogodowe, prędkość, przygotowanie wstępne, odbiorniki dodatkowe, indywidualna konfiguracja pojazdu i styl jazdy.

3 Zasięg został określony w specyficznych warunkach ramowych na podstawie wewnętrznych symulacji z wywrotką budowlaną 8x4 o dopuszczalnej masie całkowitej 32 t podczas 8‑godzinnej pracy wywrotki w temperaturze zewnętrznej 20°C i może odbiegać od wartości określonych zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2017/2400 ze względu na liczne czynniki, takie jak topografia, warunki pogodowe, prędkość, przygotowanie wstępne, odbiorniki dodatkowe, indywidualna konfiguracja pojazdu i styl jazdy.

4 eArocsa 400 można ładować poprzez standardowe gniazdo ładowania CCS2 o mocy do 400 kW: Na podstawie obliczonych wewnętrznie wartości doświadczalnych stwierdzono, że dwa pakiety akumulatorów pracujące w warunkach optymalnych, m.in. w temperaturze otoczenia wynoszącej 20°C, ładowane na typowym terminalu szybkiego ładowania DC prądem ładowania o natężeniu 500 A, potrzebują około 45 minut, aby ich poziom naładowania wzrósł z 20% do 80%.